Často kladené otázky
Chcem si len jednorázovo zahrať squash, ako na to?
Na našej stránke si vytvorte účet, overte ho pomocou sms kódu. Potom si zarezervujte konkrétny čas a v košíku zaplaťte. Následne obdržíte QR/PIN kód pre vstup. Prídete zahráte si a odídete.
Nemôžem prísť, ako môžem zrušiť rezerváciu.
Ak nemôžete prísť na našej stránke viete rezerváciu 8 hodín dopredu zrušiť bez poplatku. V prípade, že ste ju zaplatili peniazmi tak sa vam tieto peniaze pripíšu do vášho účtu ako kredit. Ak ste ju platili Grunťákmi tak sa vám tieto body připíšu na Váš účet.
Mám kredit a ten nemôžem využiť viete mi vrátiť peniaze.
To nás mrzí, vieme Vám vrátiť peniaze naspäť na kartu ktorou ste platili, napíšte nám email a vybavíme to
Mám zvyšné Grunťáky a nechcem ich využiť, môžete mi vrátiť peniaze?
Ak máte Grunťáky v plnej hodnote (90 resp. 45 Grunťákov) tak vám vieme tieto body refundovať. Napíšte nám email. Ak máte menej tak tieto body refundovať nevieme, môžete ich niekomu darovať, napíšte nám email.
Mám Grunťáky na svojom účte ako si zakúpiť rezerváciu?
V cenníku si môžete pozrieť cenu Grunťákov pre jednotlivé tarify, v rezervačnom systéme si môžete vybrať či si chcete zaplatiť rezerváciu peniazmi alebo Grunťákmi, vo vašom prípade si vyberte Grunťáky
Zostalo mi malé množstvo Grunťákov, neviem si zaplatiť rezerváciu?
V takomto prípade odporúčame zakúpiť si viac Grunťákov aby ste si vedeli spraviť rezerváciu.
Prečo sú Grunťáky časovo obmedzené?
Grunťáky resp. bodový systém predstavuje náš vernostný zľavový program, keby neboli Grunťáky časovo obmedzené, celý tento zľavový program by nemal zmysel. Nevyužité Grunťáky prepadnú.
Mal som úraz a nemôžem použiť Grunťáky a nechcem aby mi prepadli, čo robiť?
To nás mrzí. V týchto špecifických situáciách nás kontaktuje emailom a nájdeme riešenie.
Zaplatil som si rezerváciu, ale nedostal som žiadny email?
Prosím skontrolujte si spam vo vašom emaily. Ak tam email od nás nie je tak nás kontaktujte na email v prípade naliehavých prípadov na telefónne číslo.
Niečo som poškodil, čo robiť?
Prosím bezodkladne nám zavolajte. V záujme ochrany zdravia na konfortu našich zákazníkov chceme o týchto veciach vedieť a urgentne ich riešiť. Ďakujeme
Niesom spokojný so službami, čo robiť?
Napíšte nám email, pokúsime sa túto situáciu vyriešiť.
Som spokojný s vašimi službami, čo robiť ?
Dakujeme, dajte nám o tom vedieť alebo napíšte recenziu na Google Maps.